Small Grey Outline Pointer

2013. szeptember 21., szombat

00. Nightmare

[zene]


 „A régi szobámban vagyok. A résnyire nyitott ajtóm előtt állok a sötétben. Csendben vagyok, mert csendben kell lennem. Elszörnyülködve bámulok ki a mostanra már teljesen megszokottá vált „esti mesémre”.  A drogos, alkoholista édesapámra, ahogy veri az ártatlan, csupa szív édesanyámat. Csak nézem, mert mást nem tehetek. Mit is tehetne egy ötéves, vézna kislány egy ilyen állattal szemben? Néma könnyek csorognak végig az arcomon. Nem sírhatok, ezt észben kell tartanom. Tekintetem az ágyra siklik, ami az egyik fal mellett van az enyémmel szemben. A bátyám fekszik rajta, nyugodtan szuszog. Nem tudom, hogy bír ilyen körülmények között aludni.
 Egy röpke pillanatra inogtam meg, az ajtó megcsikordult és már nem volt visszaút. Felhívtam magamra apám figyelmét.
Az emberét, aki mindig a térdén lovagoltatott, aki megvédett az éjszakai viharoktól. Kinek az ölelése olyan biztonságot nyújtó volt.
 Nem tudom elhinni hogy vált ilyenné. Az én apukám. Anya azt mondja, nincs semmi baj. Hogy ő még mindig szereti.
 Most felemelt kézzel, beesett, vérben forgó szemekkel közeledik felém, készen arra, hogy megüssön. Az én apukám. Az én hősöm…”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése