Small Grey Outline Pointer

2014. március 24., hétfő

Off | Új blog | Elérhetőség

Sziasztok Drágáim!

Tudom, hogy mostanában nem örvendeztetlek meg benneteket eseménydús fejezetekkel, meg túlságosan a hosszukkal sem vagyok megelégedve, ami meg is látszik a kommentek valamint pipák számán, sajnálom, ha csalódtatok a történetben, vagy ilyesmi.
De igazából most nem is erről szeretnék beszélni, hanem. 
Nyílt egy új blogom, amit az egyik barátnőmmel fogok vezetni, bár a prológus felkerülése még meghatározatlan, és az egész kinézet is még elég semmilyen, örülnék, ha benéznétek majd. 
Fontos, hogy nem fanfiction, csupán a főszereplők kinézetét használjuk fel az egészhez, valamint a történet a múltban játszódik.


Ez volt az első közlendőm. A másik pedig, hogy úgy döntöttem, csinálok most már én is egy ask-ot, mert én ilyen hű, de raj vagyok ám. :D 
Ha esetleg kíváncsiak vagytok valamire, kérdezzetek nyugodtan, bár nem jósolok valami nagy jövőt az egésznek. :D


Ölelek mindenkit, 
J. <33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése